מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

הלידה עברה בשלום בשעה טובה, התינוק החדש משתלב אט אט בקרב המשפחה הנרגשת ואת האמא היקרה ודאי מתאוששת בהדרגה מחוויית הלידה ולומדת להנות גם מהרגעים המאתגרים, בזכות ולצד הבייבי החדש. אמנם קיימת מוסכמה הגורסת כי "חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה ממש להתכנס ולהסתגר בבית מספר חודשים ובהחלט ניתן ואף רצוי לצאת ולהתאוורר מעת לעת באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק החייכן (או הצרחן, תלוי בשעה ביום) – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אז ראשית כל בתקופה הראשונית הטרייה שלאחר הלידה, לרוב בין שבועיים לארבעה שבועות, סביר להניח שהלוק הייחודי שלך יכלול כורח הנסיבות בעיקר חולצות טריקו רפויות עם חיתוך שמונח על הכתף לספוג פליטות ונוזלי גוף, אולם בהמשך עם התאוששות הגוף ובניית שגרה שכוללת שעות שינה והאכלה, ישתלבו בשגרת היום גם סיבובים תכופים בקניון (בין היתר להחלפת המתנות הכפולות והבגדים שאינם תואמים ממש במידות) לצד ביקורים בטיפת חלב, ולבנות המזל שביניכם יהיו בין לבין מפגשי קפה וארוחת בוקר עם חברה שמצויה אף היא בחופשת לידה או סתם ביום חופש שתגיע להנעים את זמנך. אז רגע לפני סידור הלו"ז, כדאי להכין ולהתאים היטב את המלתחה שלך עם כמה פריטי לבוש בסיסיים בשילוב בגדים יפים המתאימים לאחר הריון ולשם כך ריכזנו עבורך מספר טיפים והמלצות שאת פשוט צריכה לעצמך לטובת סטייל מתאים ונוח שירים לך:

ראשית כל, חזיות מתאימות – החזייה אמנם סמויה מן העין ולא מהווה חלק משמעותי מן הלוק האופנתי, אולם חשיבותה מכרעת הן למראה והן לחוויית הבילוי והיציאה. נשים מניקות ייהנו לרוב מחזה מלא ומוצק הדורש אחיזה מיטבית מחזייה נוחה שאינה לוחצת, ללא ברזלים, ורצוי בעלי פתח קדמי שיאפשר הנקה חופשית מבלי הצורך להסיר את החזיה. נשים שאינן מניקות עשויות לסבול ממראה חזה נפול וירידה בנפח החזה, ויזדקקו לרוב לחזיית פוש אפ, בריפוד קל או עבה בהתאם למידה ולצורך, עם רצועות הרמה ואחיזה גמישות. בשני המקרים מומלץ לבחור בדגם חזייה ללא תפרים, למניעת בליטות בחולצה.

חולצות מומלצות – נושא החולצות הוא כנראה העניין הרגיש והמאתגר ביותר עבור מרבית הנשים לאחר לידה, אבל האמת היא שאין באמת ממה להתרגש ולחשוש כי בפועל האופציות לחולצות הן רבות ומגוונות, צריך פשוט לדעת להתאים כל אפשרות וסגנון ליעד האישי שלך בסטייל. אז על איזה חולצות אנחנו ממליצות? חולצות מעטפת ידגישו את החזה והמותניים, חולצות בגזרת V יתאימו ללוק צעיר ויום יומי וחולצות לייקרה צמודות אורזות היטב את הבטן והמותניים, כאשר מעל תתאים חולצה רחבה יותר בגזרת עטלף או חולצה מכופתרת חצי פתוחה. מבחינת שילוב והתאמה כללית, אם במכנסיים בחרנו בגוונים הכהים מסיבות ברורות, החולצה היא המקום לתת ביטוי לצבעוניות ולטאצ' שיקי מגוון.

מכנסיים אטומים ונעימים – הזכרנו מקודם מכנסיים בגוונים כהים, זה הזמן לדבר על "הפיל שבחדר" (לא את!), אז הג'ינס האהוב עלייך טרם ההיריון עוד לוחץ קצת (במקרה הטוב) ומכנסי ההיריון כבר נראים פתאום כמו שק שלא ברור איך נכנסת אליו רק לפני מספר שבועות, לכן זה הזמן לרכוש כמה זוגות מכנסיים חדשים מבד אטום ונעים, בגוון כהה, עם גזרה נשפכת היוצרת מעטפת טבעית למבנה גוף המשתנה, בצמידות קלה שמבליטה היטב את הנשיות והרכות ומטשטשת למופת את העודפים שעוד נותרו. בשלב זה הגוף עוד צפוי להשתנות, בעיקר באזור הבטן שעוד צפויה לאבד נפיחות ולהתמצק ולכן כדאי להימנע מסגירת כפתורים או רוכסן ולהעדיף פשוט גומי גמיש המאפשר מעט מרחב ומספק אחיזה טובה.

ולא לשכוח גם אביזרים נלווים בסטייל – כשהגוף עוד משקם את עצמו והמלתחה היא זמנית, זו הזדמנות מעולה לבחור להשקיע גם באביזרים נלווים שישדרגו את הסטייל שלך כאמא בחוויית הבילוי והיציאה עם התינוק, לדוגמא תיק ארגונית יפה לעגלה, בנדנות ומטפחות קשירה, תכשיטים נוחים ושאר אביזרים משלימים שידגישו את הטאצ' והסגנון האישי שלך בכל יציאה מהבית, גם בימים מאתגרים ומעייפים.

אמא

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

הריון
ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.

עגלה לילד

המדריך החיוני לבחירת העגלה המושלמת עבור הרך הנולד שלך

קבלת היילוד לחייך היא תקופה מרגשת ומשמחת. כהורה טרי, אתה רוצה להבטיח שכל היבט בחיי התינוק שלך יהיה מושלם, כולל בחירת העגלה המתאימה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מכריע לקבל החלטה. מדריך זה ידריך אותך דרך הגורמים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עגלה עבור הקטן היקר שלך.