תומך ראש לכסא בטיחות – הפתרון לנסיעות ארוכות

שוב אתם עומדים לצאת יחד עם ילדכם לנסיעה ארוכה באזור כזה או אחר? כדי שהנסיעה תהיה מוצלחת יהיה עליכם לדעת כי לא ישגעו אתכם מהמושב האחורי. עם זאת ברגע שהילדים נשארים ערים הם יתקשו שלא להעסיק אתכם בשאלות או בבקשות. מה תוכלו לעשות כדי למנוע את המציאות הזאת? יהיה עליכם לחפש פתרונות מתקדמים שיאפשרו לילדכם לנוח לארוך כל הנסיעה. תומך ראש לכסא בטיחות הוא פתרון אידיאלי עבור הורים לילדים שאוהבים לישון בנסיעה. אם ילדכם אוהב לישון בנסיעה ככל הנראה שהמוצר הבא ישנה את חייכם באופן מהותי.

 

תימנעו מהילד להסתובב מאחור

 

כסא בטיחות נועד להושיב את הילד במקום מוגן מבלי שהוא יזוז. הילדים של היום מבינים איך הם יכולים לשחרר את חגורת הבטיחות שמגנה עליהם. כדי למנוע מצב שבו הילד יסתובב מאחור יהיה עליכם לרכוש תומך ראש. התומך יגרום לכך שלילד יהיה יותר מסובך לבצע את זממו בהקשר הספציפי הזה. לא רק שהוא יצטרך לשחרר את חגורת הבטיחות אלא גם את תומך הראש שרכשתם עבורו. לאחר שתהיה לכם דאגה אחת פחות תוכלו להיות מרוכזים בדרך.

 

התאמה לכל סוגי כסאות הבטיחות

 

אינכם צריכים להחליף כסא בטיחות כדי להתקין תומך ראש ייעודי. תומך הראש שתמצאו באתר מתאים באופן אידיאלי לכל סוגי כסאות הבטיחות שתמצאו בחנויות. אם יש לכם מושב בטיחות ישן בבית תוכלו לחבר אליו בקלות את התומך לראש. אחרי שתחברו את התומך לראש תוכלו לנסוע לכל מקום שאליו אתם רוצים להגיע. זה לא משנה אם הנסיעה תהיה ארוכה או קצרה היא תעבור בצורה מוצלחת ומשביעת רצון. אם יש התאמה לכל סוגי הכסאות, לא תמצאו את עצמכם מתלבטים לגבי הרכישה הזאת.

 

תאפשרו לילד שינה רציפה וארוכה

 

בתור הורים תרצו לדעת כי לילד יהיה נוח לנוח לכל אורך הנסיעה, בטח אם מדובר על נסיעה ארוכה. תומך ראש לכסא בטיחות יאפשר לילד לישון מבלי להרגיש כי הראש שלו זז לכל פינה. ישנם ילדים שהשינה שלהם מאוד קלה, כתוצאה מכך כל תזוזה עשויה להעיר אותם. ברגע שהילד יושב על כסא בטיחות עם תומך ראש הבעיה תהפוך להיות פחות רלוונטית. הילד מבחינתו ברגע שהוא יישב על הכסא הוא ירגיש מיד את ההבדל.

 

שמירה על בריאות הילד

 

כל התזוזות האלה במהלך הנסיעה רק גורמת לילדים לסבול מבעיות בריאותיות שונות. אין דבר יותר מתסכל מאשר לדעת כי לא הצלחתם למנוע את הבעיה שכבר הפכה להיות עובדה. ברגע שתתקינו תומך ראש לכסא בטיחות תוכלו לראות מיד את ההבדל גם בעניין הספציפי הזה. הילדים שיושבים באוטו לא יזוזו לכל הפינות, לכן הם גם לא ייסבלו. ההישענות לצד אחד עשויה להוביל ילדים רבים למצב שבו הבעיות מצטברות אחת אחרי השנייה. 

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך המלא לשיזוף בהריון

המדריך המלא לשיזוף בהריון

בעוד שנשים רבות נהנות ממראה שזוף במהלך ההריון, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. חשיפה לקרני UV עלולה להוביל לנזק לעור ולהגביר את הסיכון לסרטן העור, ולכן מומלץ לנקוט משנה זהירות.

מומחה לנעליים לתינוקות: מתי לרכוש אותם?

מומחה לנעליים לתינוקות: מתי לרכוש אותם?

כשמדובר בקניית נעליים לתינוקות, העיתוי הוא מכריע. חשוב לקחת בחשבון את שלב ההתפתחות שבו נמצא התינוק שלך לפני ביצוע רכישה. תינוקות בדרך כלל מתחילים לזחול בסביבות 6-10 חודשים ועושים את צעדיהם הראשונים בין 9-18 חודשים. עד שהתינוק שלך הולך בביטחון, עדיף לתת לו ללכת יחף או לנעול נעליים רכות וגמישות המחקות את היותו יחף.

כמות האוכל הנדרשת לתינוקות לפי משקל: מדריך מקצועי

כמות האוכל הנדרשת לתינוקות לפי משקל: מדריך מקצועי

האכלת תינוק יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד עבור הורים טריים. חיוני להבין את הצרכים התזונתיים של תינוקות כדי להבטיח שהם מקבלים את הכמות הנכונה של מזון בהתבסס על משקלם. תינוקות זקוקים לכמות מסוימת של קלוריות בכל יום כדי לתמוך בצמיחתם ובהתפתחותם.