רעיונות לאירועי חברה

אירועי חברה הם אחד הדברים החשובים ביותר לעובדים ולמנהלים כאחד. שגרת העבודה השוחקת יכולה לגרום לעובדים לעבוד על אוטומט בלי חשק ובלי מוטיבציה. על מנת לעורר את העובדים, ליצור אווירה נעימה וכיפית בין העובדים ולהגביר את המוטיבציה מומלץ לערוך מידי פעם אירועי חברה.

 

מה החשיבות של אירועי חברה?

אנשים רבים טועים לחשוב כי אירועי חברה הם פריבילגיה. אך למעשה, אירועי חברה הם הכרח על מנת ליצור קשרים טובים ולגרום לעובדים שלכם להרגיש נעים בעבודה. לא פעם ולא פעמיים יהיו עובדים שלא יכירו מחצית מעובדי החברה. כל אחד שקוע בעבודה שלו, יוצא להפסקת קפה או הפסקת סיגריה עם האנשים שהספיק להכיר כבר וממשיך בעבודה. דבר זה גורם לסביבת עבודה מנוכרת, לא חווייתית שמורידה את המוטיבציה של העובדים וגורמת לשחיקתם. לכן, על מנת שתהיה סביבת עבודה נעימה, מפרה וטובה חשוב מאוד לגבש בין עובדי החברה. אחת השיטות הטובות ביותר לגבש בין העובדים היא לערוך אירועי חברה. חשוב מאוד לבחור בפעילות שתחבר בין העובדים ולא רק תספק הנאה. כלומר, הופעה של זמר מפורסם או של סטנדאפיסט מצוין אמנם תגרום להם הנאה צרופה למשך ערב שלם, אך לא תתרום רבות בגיבושם. אם אתם מחפשים רעיונות לאירועי חברה, אחד מהרעיונות המוצלחים הוא סדנאות אלכוהול כשבמרכזן עומדת סדנת הקוקטיילים המומלצת של זיו מנור.

 

מהי סדנת הקוקטיילים של זיו מנור?

קוקטייל הוא משקה אלכוהולי המורכב ממספר משקאות מעורבבים. הקוקטייל יכול להיות אלכוהולי בלבד או לשלב משקאות קלים ואלכוהול. בסדנת הקוקטיילים של זיו מנור נלמד על קוקטיילים שונים, נלמד להרכיב לנו קוקטייל על פי הטעם המועדף עלינו- מתוק, חמוץ, מלוח, מר או חריף. סדנת הקוקטיילים של זיו מנור משלבת סוגי אלכוהול שונים וידע רב עליהם. כמו כן, בסדנה זו משולבים משחקי שתייה מהנים ומוסיקה איכותית עם מופע מיוחד שמועבר על ידי זיו מנור. סדנאות הקוקטיילים של זיו מנור מתאימות למגוון רחב של אירועים חברתיים ביניהם אירועי חברה.

 

מדוע מומלץ להזמין סדנת קוקטיילים לאירועי חברה?

  • חוויה- סדנאות הקוקטיילים של זיו מנור הן בראש ובראשונה חווייתיות מאוד. סדנאות הקוקטיילים מועברות באופן מהנה במיוחד עם אלכוהול איכותי. זיו מנור משלב מופע מיוחד עם מוסיקה קצבית ואיכותית, משחקי שתייה מצחיקים ומגבשים, ידע רב על סוגי אלכוהול שונים ושילובים מומלצים ליצירת הקוקטייל המושלם. בנוסף, בסוף הסדנה המשתתפים זוכים למתכונים מיוחדים עבור קוקטיילים נפלאים וקינוחים המשלבים אלכוהול.
  • חיבור- בסופו של דבר אירועי חברה נועדו לחבר בין העובדים. אחד היתרונות של סדנאות הקוקטיילים הוא חיבור בין העובדים. זיו מנור מתאים את סדנת הקוקטיילים לעובדים ולמאפיינים שלהם. משחקי השתייה המהנים ושתיית האלכוהול האיכותי מחברת בין העובדים ומגבשת אותם.
  • אלכוהול- אלכוהול הוא אחד הכלים המוצלחים ביותר לשחרור. כאשר אלכוהול מעורב קמת התקשורת עולה וכך גם החיבור בין העובדים. סדנת הקוקטיילים משלבת ידע רב על סוגי האלכוהול השונים, כך שהעובדים גם לומדים באופן חווייתי ביותר.
  • זכרונות- "יואו זוכר כש… ואז היה את ה… שנפל ל…" מה יותר מחבר מזכרונות טובים? כאשר חווים משהו ביחד מקבלים גם זכרונות טובים. סדנת הקוקטיילים של זיו מנור תספק לעובדים שלכם זכרונות טובים, מהנים ומצחיקים שיישמרו לזמן רב ויתרמו לחיבור ביניהם.

 

לסיכום

באירועי חברה העובדים יתחברו ויתגבשו. בעזרת סדנה מתאימה תגרמו להם להעלות את רמת התקשורת, ללמוד על עבודת צוות ועל החשיבות שלה, לפתח מנהיגות ובעיקר להנות אחד עם השני. אירועי חברה הם הזדמנות מצוינת לפתח שיתופי פעולה בין העובדים ולטפל בחולשות. סדנאות הקוקטיילים של זיו מנור יספקו לכם אירועי חברה מהנים, שיתרמו לחיבור העובדים ולהעלאת המוטיבציה בחברה.

 

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.