סידור פרחים באירועים-איך עושים את זה נכון?

עיצוב האירוע הוא נושא בעל חשיבות גדולה. האווירה שנוצרת באולם, המראה השלם שכולל את כל הפרטים הקטנים, הם אלו שמרכיבים בסופו של דבר את האירוע שלכם על כל מה שכלול בו. לכן משקיעים המון מחשבה וגם סכומי כסף גדולים מאוד בנושא זה. אחד המריכים הדומיננטיים הוא סידור פרחים באירועים. כאן נקרא על הנושא ונלמד איך עושים את זה נכון.

סידור פרחים באירועים, כך תעשו את זה נכון

  • בכל אירוע חשוב להגדיר לפני הכול את הקונספט אותו רוצים ליצור. מהי האווירה אליה חותרים? איך תרצו להגדיר את האירוע? חשוב לנו לצאת לדרך כאשר ברור לנו למה אנו חותרים. כי אם אין לנו את ההבנה הזו אנחנו עלולים להיכשל בבחירות שאינן תואמות למטרה. רק בגלל התלהבות מקומית או מצב רוח לא ברור….
  • סידור פרחים באירועים צריכים להתאים לכל המכלול הקיים. זה כולל את המראה של האולם בו נערך האירוע, צבע המפות, סט הכלים ואפילו סוג האוכל שעומדים להגיש. כאשר הפרחים מתאימים את עצמם לכל זה, התוצאה שתיווצר תהיה הרמונית ומלאת טעם.
  • פרחים חיים משדרגים את האווירה, הם תורמים את הניחוח הטבעי ואת הצבעים המיוחדים שלהם. אך כדי שהם יהיו במיטבם באירוע, חשוב לבחור אותם נכון. בחירה נכונה מתייחסת לשלב של הפרחים. כאשר רוכשים פרחים לבית בוחרים לרוב פרחים שעדיין לא נפתחו לגמרי, כך ניתן ליהנות מהם ימים רבים יותר. אך כאשר בוחרים סידור פרחים באירועים הם צריכים להיות בשיא הפריחה שלהם. כלומר, פרחים שבעת האירוע פתוחים ונראים מושלם.
  • סידור פרחים באירועים צריך לקחת בחשבון את החוויה של הנוכחים באולם. הדבר מתייחס למיקום של הפרחים. גם אתם נכחתם באירוע בו סידור פרחים במרכז השולחן הפריע לכם לראות את אלו שיושבים מולכם? גם אתם ניסיתם למצוא את החריץ בו תוכלו להציץ על הקיר המרכזי בו בוצעה הקרנה, ומרכזי השולחן הסתירו אותו? חשוב לבחור סידור פרחים בגובה מתאים, כך שהוא לא יהיה מול העיניים ממש.
  • סידור פרחים באירוע חייב לקחת בחשבון את המרחב שיש על השולחנות. אי אפשר לתפוס שטח עיקרי עם פרחים ענקיים. מה שיגרום לכך שלא תמצאו מקום להניח צלחות, מגשים או משקאות.
  • עיצוב פרחים ושזירה הוא מקצוע בפני עצמו. אך סידורי פרחים לאירועים מצריכים התמחות מיוחדת. כי היכולת להיכנס לאולם ולהלביש אותו בפריחה חגיגית מצריכה כלים מקצועיים וגם חוש אסתטי מפותח. לכן נכון לבחור חברה מקצועית עבור סידורי פרחים לאירועים.
  • אם אתם רוצים לשלב סידור פרחים ומעוניינים להזמין אותו מוכן, אתם צריכים לבדוק את האפשרויות ולהתרשם מעיצובים קיימים. לפרטים לחצו וגלו עולם שלם של עיצובים, פרחים, שילובים ויצירות מדהימות בפרחים. אלו שיקפיצו את האווירה באולם ולכן גם את האירוע כולו.
נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.