מתנות מושלמות לקיץ

הקיץ מתקרב ובארץ חמה כמו שלנו אנחנו יודעים להעריך מתנות שקשורות לטמפרטורות הגבוהות ולדרכי צינון שונות. כל אחד ישמח לקבל מתנה לקיץ, בין אם למשרד, לעבודה במקום נידח או למוצב בצבא, לכולנו דבר אחד במשותף – אנחנו סובלים מהחום! אז איך מוצאים את המתנה המושלמת לקיץ ומה כדאי לקנות ולמי? את הכתבה הזו אסור לך לפספס.

 

מתנות מושלמות לחוף הים והבריכה

עם המשפחה, הילדים או עם חברים, כולנו אוהבים לבלות בים ובבריכה. בכנרת או בחופי הים לאורך כל רצועת החוף, נראה כי לתושבי הארץ שלנו אף פעם לא נמאס מטבילה במים. בשל כך, אחת המתנות המבוקשות ביותר לאנשים לקראת הקיץ הן מתנות עם קשר כל שהוא לים או לבריכה. אלה יכולים להיות מתנפחים שונים בצורות מצחיקות כמו אננס או דונאטס, מגבת של אבטיח גדול ואדום או משחקים לחול לילדים. לכולם תמיד יש ביקוש אדיר והם תמיד שימושיים מאוד. עוד מתנות לקיץ שיכולות להתאים לים ולבריכה: משקפת, כובע, מחצלת, כדור ים בצבעים בוהקים, ספה מתנפחת מהאוויר, ודליים מיוחדים לבנייה בחול.

 

משחקים לגינה לכל המשפחה

מי שיש לו גינה או מרפסת גדולה בוודאי מנצל אותה בימי הקיץ, אז הגינה והמרפסת הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהוואי הבית. בשעות הצל או בערב, כשנעים וכיף לשבת בחוץ, כיף לשחק במשחקים מהנים של כל המשפחה. אחד מהגימיקים שרצים חזק לאחרונה הם משחקי החוץ הענקיים. מדובר על לוחות משחק מוכרים כמו למשל סולמות ונחשים, דמקה, שחמט ועוד, בגודל של בני אדם. ניתן לפרוס אותם על הרצפה, להיטל קוביית ענק ולשחק יחד עם החברים או המשפחה.

 

מוצרים לאוהבי המנגל

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בקיץ הוא המנגל. בים או במרפסת בבית או בגינה הציבורית, בכל זמן בו ניתן לפתוח מנגל ולהכין בשר טעים אנחנו שם. מתנה מדויקת לאוהבי המנגל יכולה להיות מתחום הגדג'טים לתחום, למשל מברשת הפועלת על אידוי למנגל, חותמת אישית לצריבה על הבשר, סינרים ממותגים עם כיתוב מצחיק וסט מנגל מלא.

מתנות שהופכות את ההתמודדות עם החום לקלות יותר

אין ספק שבקיץ שלנו חם מאו, אבל מה יותר כיף מאשר לקבל מתנה צוננת? היום יש מגוון רחב של מתנות קיץ שנועדו לצנן, בין היתר ניתן למצור ביניהן כוסות בירה עם כיתוב מצחיק, תבניות קרח בצורות מצחיקות, מאווררים נטענים, משחקי מים ומוצרים להפחתת טמפרטורה. אין אדם שלא ישמח לקבל מוצר מצנן כי הוא תמיד שימושי ובטוח במאה אחוז שיעשה בו שימוש.

מתי הזמן המושלם לתת מתנה לקיץ?

בקיץ כמובן או לקראתו. אם רציתם לתת מתנה לעובדים, לחברים או לקרובי משפחה, שתהיה מצד אחד צנועה אך מלאה בכוונה ושימושית במיוחד, מתנת קיץ תהיה מדויקת לכך.

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.