כל מה שרצית לדעת על תחתוני מחזור לדימום לאחר לידה

תחתוני מחזור הופכים להיות מאוד פופולריים לאחרונה, ובצדק. חוץ מזה שהם האלטרנטיבה הכי בריאה ומשתלמת למוצרי היגיינה חד פעמיים, הם גם מתאימים לדימומים לאחר לידה. מתחבושות ועד תחתונים חד פעמיים, קיימים היום בשוק המון מוצרים לאותם שבועות שלאחר לידת התינוק שלך. כולנו מחפשות את המוצר שיגן עלינו מדליפות ויהיה לנו נוח, ותחתוני מחזור הם המוצר המושלם לכך.

תחתוני מחזור דימום לאחר לידה

מה הם תחתוני מחזור?

תחתוני מחזור הם רב פעמיים, ומחליפים את הצורך בשימוש בטמפונים, תחבושות ושאר מוצרים חד פעמיים. הם קיימים במספר רמות ספיגה, בהתאם לזרימה שלך ובמגוון רחב של גזרות ומידות. שכבות הספיגה המתקדמות מיוצרות מבדים אורגניים, נושמים ובעלי כישורי ספיגה גבוהים. בנוסף, תחתוני המחזור מאפשרים לך תחושת נוחות למשך זמן רב ללא חשש מדליפות או ריחות רעים.

למה לבחור בתחתוני מחזור?

הם חלופה מצויינת לאותם תחתונים חד פעמיים ותחבושות אשר לרוב גורמים לדליפות, לתחושת מבוכה ואי נוחות. בניגוד למוצרים חד פעמיים, תחתוני המחזור של ליליבלום לא מכילים שאריות של כימיקלים שונים אשר יכולים לבוא במגע עם העור ולגרום לרגישות במיוחד לאחר לידה. והפלוס הכי גדול? הם קיימים במגוון גזרות שמאפשרות לך ללבוש אותם יחד עם כל בגד שתרצי.

האם יכולות להיות לי דליפות?

כדיי להימנע מדליפות חשוב לבחור במידה וברמת הספיגה הנכונה ולהקפיד על החלפת התחתונים לפי הצורך. המלצה שלנו, לכו על הספיגה הגבוהה. היא טובה לכל המצבים ותגן עליכן לפרק הזמן הארוך ביותר. אם זו הפעם הראשונה שאתן משתמשות בתחתוני המחזור, דאגו שיהיה לכן זוג אחד אקסטרא בתיק לכל מקרה.

מסובך לנקות אותן?

טיפול בתינוק חדש מצריך המון זמן ולא תמיד יש זמן לכביסות. תחתוני המחזור פשוטים לניקיון ולא מצריכים כביסה מיידית לאחר השימוש. מה כן חשוב לעשות? לאחר השימוש שטפי אותם במים זורמים (אפשר גם בזמן המקלחת) עד שהמים יהיו צלולים. הם יוכלו לחכות בסל הכביסה יחד עם שאר הבגדים עד שיהיה לך זמן לכבס אותם. חשוב להקפיד על טמפרטורה נמוכה ולא להשתמש במרככים ובמייבש.

איזה דגם כדאי לי לקנות?

תלוי מאוד מה את אוהבת. נשים רבות מעדיפות ללבוש לאחר הלידה תחתונים עם גזרה גבוהה שתיתן להן תחושה מחבקת ואסופה. בנוסף, נשים רבות לאחר ניתוח קיסרי יחפשו תחתונים שהתפירה שלהם לא תבוא במגע עם אזור הניתוח. דגם בריף של ליליבלום הוא הבחירה המושלמת במצבים אלו. הוא מיוצר מבד רך ונושם שאינו מגרה את העור והם מונחים מעל הטבור ולא באים במגע עם הצלקת. אם את בקטע של גזרה סטנדרטית, בחרי בדגם ביקיני שיתאים לך לכל שלב ביום וגם בלילה. המלצה שלנו, רכשי לפחות שלושה זוגות שיתאימו לימים הראשונים שלאחר הלידה בהם תצטרכי להחליף תחתונים לעיתים קרובות יותר.

 

דימומים לאחר לידה הם תופעה טבעית אשר רוב האמהות הטריות מתמודדות איתה. תחתוני מחזור מציעים פתרון ספיגה יעיל לאותו דימום שלאחר הלידה, ומחליפים את הצורך בשימוש במוצרים חד פעמיים לא נוחים ושאינם מגנים מדליפות. ואם זה לא מספיק, מדובר במוצר אקולוגי וחסכוני שיכול ללוות אותך למשך שנים רבות.

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.