כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

Perfect kids birthday party

מיקום יום ההולדת

רגע לפני שאתם מתחילים לקשט לכבוד אירוע היומולדת חשוב לבחור את המקום שבו היא תיערך. תוכלו לבחור לערוך את יום ההולדת בביתכם, בחדר הדיירים אם יש לכם אחד כזה (דבר שימנע בלגן ולכלוך רב בתוך הבית) או אפילו בגינה שקרובה לביתכם אם מזג האוויר מאפשר זאת ויצא לכם תאריך נוח במיוחד.

הפעלה

כל יומולדת זקוק להפעלה שבה יש שלל משחקים לילדים. אפשר לבחור בהפעלה ספורטיבית שבה הילדים ישחקו בשלל משחקים הכרוכים בהנעת הגוף, תחרויות נושאות פרסים ועוד. אפשר לבחור בהפעלה של מדען שבה הוא ישתף את הילדים בשלל ניסויים שונים, אפשר לבחור בהפעלה של בישול שבה הילדים יכינו מטעמים שונים כמו פיצות אישיות או אפילו יעטרו קאפקייקס בשלל קצפות וסוכריות צבעוניות. אפשר גם להכין משחקים לילדים מראש כמו חבילה עוברת, כיסאות מוזיקליים, תפוח אדמה על כף, קפיצות בשק ועוד שלל משחקים נהדרים שילדים נהנים מהם מאוד.

קונספט

פעמים רבות ילדים מעריצים דמויות שונות, חלקן מסדרות שהם צופים בהן כמו סמי הכבאי או זהבית ופזית, חלקן מסרטים מצוירים שהם קלסיקות שכולנו גדלנו עליהם כמו מיקי מאוס או פו הדוב או הנסיכות של דיסני וכדומה. אם הילדים שלכם מעריצים דמות מסוימת במיוחד, תוכלו לבחור באותה דמות כקונספט של מסיבת היומולדת ולקשט את כל האירוע לפי הצבעים או הדפסים של הדמות. למשל אם בחרתם בספיידרמן תוכלו לרכוש מפה חד פעמית, צלחות, כוסות, מפיות, באנרים, פוסטרים וקישוטים נוספים שמופיע עליהם העכביש החביב. כמו כן, תוכלו לקשט את הבית בבלונים בגוונים של אדום וכחול, וגם להוסיף סרטים בגוונים הללו.

שולחן מתוקים

שולחן המתוקים הוא אחת האטרקציות המדוברות בחגיגת יום ההולדת. תוכלו לשים על השולחן את מיטב החטיפים דוגמת: ביסלי, במבה, בייגלה, תפוצ'יפס, צ'יטוס, אפרופו, פופקורן ועוד. חוץ מחטיפים תוכלו לעטר את השולחן עם מיטב סוכריות הגומי, מטבעות וחטיפי שוקולד קטנים, רצועות של חמצוצים, מסטיקים ועוד. בצידי השולחן תוכלו להניח את כל בקבוקי השתייה והכוסות. תוכלו גם להכין קאפקייקס עם קצפת בגוונים של אדום וכחול ואפילו להוסיף דגלוני ספיידרמן קטנים. 

נשנוש לסיום

לאחר ההפעלה נהוג להזמין את הילדים לארוחת ערב. אלו יכולות להיות פיצות או נקניקיות בלחמנייה, פיתה עם פלאפל וכדומה. ובערך בזמן הזה גם להזמין את ההורים לבוא ולאסוף את הילדים מן המסיבה. לפני שהם הולכים הביתה אפשר להעניק לכל ילד מתנה קטנה או שקית הפתעה מלאה בממתקים וכל טוב.

עוגה

זהו הרגע שלו כולם ציפו ובפרט ילד או ילדת היומולדת. העוגה החגיגית שלהם שיוצאת החוצה עם נרות דולקים לצלילי שירי היומולדת המתנגנים ברקע ולצלילי הילדים המצטרפים לשירה. גם את העוגה אפשר להכין בנושא של הקונספט או לחילופין להדפיס תמונה של הילד על גבי דף סוכר ולעטר את הצדדים. החיוך הקורן על פניו של ילד היומולדת הוא רגע מאושר במיוחד עבור כל הורה. לאחר טקס הנרות הגיע הזמן לפרוס את העוגה ולחלק אותה לילדים החמודים שבאו להשתתף בשמחה. אם הכנתם עוגה ממש גדולה תוכלו גם לפנק את ההורים שבאו לאסוף את הילדים מהמסיבה.

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

הריון
ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.

עגלה לילד

המדריך החיוני לבחירת העגלה המושלמת עבור הרך הנולד שלך

קבלת היילוד לחייך היא תקופה מרגשת ומשמחת. כהורה טרי, אתה רוצה להבטיח שכל היבט בחיי התינוק שלך יהיה מושלם, כולל בחירת העגלה המתאימה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מכריע לקבל החלטה. מדריך זה ידריך אותך דרך הגורמים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עגלה עבור הקטן היקר שלך.