טיפים חשובים לבחירת כרית הריון

התחלת לחפש כרית הריון, אך אין לך מושג איזה כרית תהיה הנכונה עבורך? הכנו לך מדריך שלם שיאפשר לך לרכוש את הכרית המושלמת עבורך. בדיוק כמו שלא בוחרים כרית לשינה על רגל אחת, כך לא תוכלי לבחור כרית היריון על רגל אחת. יהיה עלייך לבחון כל מיני פרמטרים שונים שיקדמו אותך כל הדרך לבחירה מוצלחת. נדגיש כי מדובר על כרית שאמורה לשדרג את איכות השינה שלך, ולכן היא חשובה מאין כמותה. את תעשי בחירה שגויה, זה יגרום לכך שלא תוכלי לנצל את היתרונות הרבים שכרית ההיריון מביאה יחד איתה.

 

הצורה של הכרית

את ההבדל המשמעותי ביותר תוכלי לראות בצורה של כרית הריון אחת לעומת אחרת. ניתן למצוא כריות הריון במגוון רחב של צורות ובמגוון רחב של גדלים וסגנונות. כל אישה הריונית יכולה לבחור את כרית ההיריון שאמורה להיות המתאימה ביותר עבורו. אך ההמלצה שלנו אלייך היא לבחור בכרית היריון מחבקת, כזאת שתעטוף אותך בלילה. זוהי הצורה הפופולארית ביותר, זאת שאמורה לאפשר לך לישון בצורה מעולה בלילה. כרית מחבקת תאפשר לך להסתובב מצד לצד, כאשר בכל צד שתסתובבי אליו תקבלי את התמיכה הנדרשת. כמובן שבסוף הבחירה בין צורה אחת לאחרת היא שלך. שווה לך לבחון את כל הצורות הקיימות, ורק בסוף לעשות את הבחירה החשובה.

 

החברה שמייצרת את הכרית

כמו ברכישת מוצרים שונים, גם כאן מוטב כי תחפשי אחר כרית הריון שמיוצרת על ידי חברה מוכרת. הרי לא תרצי למצוא את עצמך במצב שבו את רוכשת כרית לא איכותית. כיום ישנן חברות רבות שמייצרות כריות המיועדות לנשים הריוניות או כאלה שמעוניינות להעניק. חשוב מאוד שתבחני היטב אילו חברות מנוסות יותר, ואילו חברות מנוסות פחות. כך תוכלי להביא את עצמך למצב שבו את עושה בחירה שלא תתחרטי עליה בהמשך הדרך. החברה שמייצרת את הכרית היא זאת שאמורה לספק לך את האחריות על הכרית עצמה.

 

המחיר של כרית הריון

רגע לפני הרכישה עצמה יהיה עלייך לבחון את המחיר של הכרית שאותה את עומדת לרכוש. נכון להיום ישנן כריות שונות במחירים שונים, ולכן הבחירה לא תהיה כל כך פשוטה. את מהצד שלך תרצי לדעת כי את רוכשת את הכרית המושלמת, אך גם כזאת במחיר שפוי. תוכלי לעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות בשביל לקבל מחיר אטרקטיבי. גם ככה מצפות לך לא מעט הוצאות בעתיד הקרוב הקשורות ללידה המתקרבת. אך נדגיש כי מחיר זול במיוחד עלול לבוא על חשבון האיכות של הכרית עצמה.

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.