חומרי יצירה

חומרי יצירה לזמן של שקט ושלווה טושים אקרילים לזמן יצירה

התקופה הנוכחית שעוברת על כל עם ישראל מייצרת הרבה זמן בו אנו נדרשים להעסיק את ילדינו, ההפסקה מבית הספר והגנים פירושה שעות ארוכות יותר של זמן פנוי. למרות שמסכים עשויים להיות ברירת המחדל ציוד ליצירה יכול לספק מפלט של שקט ועשייה, לקדם יצירתיות וזמן איכות, במיוחד כשמדובר על שעות רבות בבית .

 

שלל היתרונות של חומרי היצירה

כשילדים שמים את ידיהם על ציוד מלאכה, הם לא רק יוצרים צורות ודפוסים, הם משפרים מיומנויות מוטוריות עדינות, משפרים את ההתפתחות הקוגניטיבית ולומדים לבטא את עצמם. יצירה מעודדת פתרון בעיות, התמדה וסבלנות. כל פרויקט, בין אם הוא ציור פשוט או דגם מורכב, מלמד את הילדים שמסירות מניבה תוצאות – שיעור חשוב לחיים.

 

לעולם אל תתפשרו על איכות

אמנם יש מגוון של ציוד מלאכה זמין, אבל כדאי להבטיח שמה שאתם נותנים לילדים שלכם הוא באיכות הטובה ביותר. אחד מחומרי הגלם ליצירה שהוא בגדר חובה בכל בית הוא הטושים, נכון, יש את הטושים הפשוטים והזולים, אבל כמו מחירים כך איכותם, הם מתייבשים מהר והשימוש בהם קצר.

אם אתם רוצים להבטיח יצירה לאורך זמן וציוד שיחזיק גם כל החורף, מומלץ שתשקיעו בטושים אקריליים על בסיס מים. דוגמה אחת לטושים כאלה היא מרקר פוסקה הנחשב כיום לטוש מוביל מבין החברות המובילות בתחום הטושים, הוא מציע לא רק מנעד רחב של צבעים אלא גם אריזה נוחה שמסייעת לכם לשמור על הסדר בבית.

הטושים האקריליים על בסיס מים הם לא רק בטוחים לילדים אלא גם מגוונים. הם מתאימים לציור על משטחים מגוונים, מנייר ועץ ועד אבנים וזכוכית. הצבעים התוססים נשארים בהירים ואינם דוהים בקלות. יתר על כן, בהיותם מבוססי מים, קל יותר לנקות אותם לאחר מכן, מה שהופך אותם למושלמים עבור אמנים צעירים מתחילים וותיקים כאחד. כשמדובר בטיפוח יצירתיות, חומרים איכותיים עושים את כל ההבדל, ומספקים חוויה טובה יותר ותוצאות סופיות טובות יותר.

 

יצירה כתחליף למסכים

בעידן הנשלט על ידי מסכים, חובה לספק לילדים אלטרנטיבות המערבות אותם בפעילויות יצירה אישיות. יצירה ואומנות מספקים תחושת מסוגלות ותגלית ומהווים כלי טיפולי. התהליך של יצירת משהו מאפס, בין אם זה סלע צבוע או כרטיס ברכה בעבודת יד, מספק מאוד ומעשיר את עולמם, הוא מספק לילדים רגע של רוגע, ומאפשר להם להתחבר לאני הפנימי שלהם.

במהלך התקופה המורכבת הזו, כאשר ההורים ביחד עם הילדים בבית, יצירה יכולה להיות חוויה מקשרת. זו הזדמנות לצחוק במשותף על דמויות חמר מעוותות או ללמוד לרשום בצורה מדויקת פרח, זו יותר מסתם דרך להעסיק ילדים, זו הזדמנות לטפח את היצירתיות שלהם, לבלות זמן משמעותי ביחד וליצור זיכרונות מתמשכים.

בין אם אתם מחפשים טושי פוסקה ובין אם חומרי יצירה איכותיים אחרים, את כולם תוכלו למצוא באתר דרור ליצירה.

נעלי בובה
נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party
כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.