ועידת ראש הממשלה לתחבורה

בשבוע השני של נובמבר התקיימה מפגש ראש התחבורה החכמה בתל אביב. הכנס השמיני התקיים לראשונה מזה שנתיים במתכונת של כנסים ומפגשים, בכנס השתתפו כ-5,000 אורחים מ-60 מדינות. את הכנס הנחה מנהלת המחלקה לתחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה בשיתוף משרד המדע, משרד התחבורה, משרד הכלכלה והתעשייה, משרד החוץ וקרן היסוד.

הכנה להורות כל מה שרציתם לדעת

להיות הורה זה דבר חדש , תחילתו של תהליך ושינוי דרמטי בחיים . רובנו לא מוכנים לזה ולומדים תוך כדאי תנועה אבל יש כמה דברים

איך בוחרים שם ?

בחירת שם היא בעלת כובד רב וכל ההורים שוברים את הראש שבועות לפני הלידה איך יקראו לרך הנולד , מאוד קשה להגיע להחלטה בין שני

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אמא

מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

הריון

ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול

5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.