איך מאתרים פונדקאית (בצורה נכונה) בישראל

ישנו צורך הולך ועולה של זוגות למציאת אם פונדקאית בישראל ונראה כי מגמה זו לא עומדת בפני שינוי בעשור הקרוב. מסיבות רבות אנשים מגיעים להליכי פונדקאות בחייהם, בין היתר הדבר יכול לקרות לאחר דחייה של הבאת הילדים לצורך קריירה או פשוט בגלל שלא נמצאו האנשים האלה שאיתם אנחנו רוצים לחלוק את החיים. לעיתים יש צורך בהליכי פונדקאות בגלל מחלה שפגעה בפוריות או כאשר ישנה בעיה רפואית שלא מאפשרת נשיאה של עובר ברחם. כאשר זוגות מגיעים לשלב של מציאת ההתאמה ובכלל מציאת אם פונדקאית בישראל הם מגלים שמדובר בהליך מורכב, עוד טרם הכניסה להריון. 

 

קצת על הליך הפונדקאות בישראל

כולם שומעים על זוגות ואנשים שבחרו הליכי פונדקאות בחו"ל אבל אפשר לומר שמרבית האנשים שיוכלו לעשות זאת יעדיפו למצוא אם פונדקאית בישראל וזאת מסיבות רבות. הדבר העיקרי והמהותי הוא המרחק הפיזי – אם יש אפשרות לבחור פונדקאיות בישראל הדבר מומלץ ולו בשל החוויה המשותפת, הקרבה הפיזית המרגישה ובטח כאשר מדובר על החודשים המתקדמים להריון. העובדה שהאם הפונדקאית נמצאת ממש כאן בישראל ולא מעבר לים ובמרחק שמצריך טיסה מרגיע מאוד לאותם תשעה חודשים בהם התינוק של הזוג נמצא בבטנה. 

 

אילו יתרונות יש לפונדקאיות ישראליות? 

מלבד המרחק הפיזי ישנם עוד כמה יתרונות לבחירת פונדקאית בישראל ואולי המשמעותי ביותר עבור רבים הוא נושא הגיור. פונדקאיות בדרך כלל יהודיות ולכן אין גם צורך לבצע גיור כאשר התינוק או התינוקת נולדים. אמנם לאנשים מסוימים המטרה מקדשת את כל האמצעים, אך אם ניתן לחסוך את הצורך הזה, מדוע לא לעשות זאת? 

הליכי הפונדקאות מתבצעים בבתי החולים והמרפאות המוכרות לנו כאן בישראל, עם כל בדיקות המעקב והטכנולוגיות המתקדמות שיש לארצנו להציע. הלידה מתבצעת בארץ, אין צורך לטוס מרחק גדול ובטח הדבר מרגיע כיוון שקשה לצפות מתי היא תתרחש בפועל. נשים פונדקאיות בישראל דוברות את השפה שלנו, קל לתקשר איתן וגם מבחינת מנטליות הדבר פשוט בהרבה מאשר תקשורת עם אישה שמגיעה ממדינה זרה, נחמדה ככל שתהיה. 

 

ומה לגבי הכיסוי הכספי?

מדובר על עוד יתרון משמעותי שיש לנו כאן בישראל, כיוון שהליכי פונדקאות בחו"ל אינם מסובסדים ונחשבים ליקרים במיוחד. כאן בארץ ההסכם מול הפונדקאית כולל שישה ניסיונות של החזרת עוברים וכל הטיפולים, מעקב ההיריון וכמובן הלידה מכוסים על ידי קופת החולים. הדבר מהווה חיסכון משמעותי כאשר מדובר על אם פונדקאית בישראל ולא בכדי רבים בוחרים מסיבות שנמנו כאן לבצע את ההליך בארץ. 

 

איך מוצאים אם פונדקאית בישראל? 

אחרי שמגישים בקשה ומקבלים את האישור הנדרש מטעם הוועדה לאישור הסכמים לנשיאת עוברים של משרד הבריאות, ניתן להתחיל לחפש אם פונדקאית בישראל ויש כמה דרכים לעשות זאת. יש את הדרך המיושנת, במסגרתה הורים מחפשים אם פונדקאית בפייסבוק או דרך חברים או אפילו במודעה בעיתון, ויש את הדרך המתקדמת. כיום ישנם מקומות כמו המרכז להורות שמלווה, מייעץ ומכוון זוגות למציאת הפונדקאית המתאימה להם ביותר. 

כאשר פונים למסגרת כמו המרכז להורות נהנים ממאגר פונדקאיות, נשים ישראליות שרוצות לשמש כפונדקאיות, ותוך הכוונה נכונה ניתן למצוא את ההתאמה המדויקת עבוד הזוג. נשים פונדקאיות בישראל עושות שימוש במסגרות אלו כדי להגיע להורים המיועדים במסגרת עוטפת, מלווה ומחבקת, כיוון שהן זקוקות לה לא פחות מהזוגות. לסיכום, אישה פונדקאית בישראל יכולה ליהנות ממסגרת תומכת ואנשים שמחפשים אישה פונדקאית בישראל יכולים להגיע אליה בקלות ולקבל התאמה מדויקת יותר עם הכוונה מקצועית.

אמא
מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.

הריון
ניווט במסע מדריך לייעוץ הריון ולידה

במהלך מסע ההריון והלידה, נשים עשויות לחוות מגוון של רגשות ושינויים פיזיים. ייעוץ יכול לספק תמיכה והכוונה לנווט אתגרים אלה, להבטיח חוויה בריאה וחיובית הן לאם והן לתינוק.

סדנת בישול
5 רעיונות מקוריים למתנה ליולדת הטרייה

אין הרבה נקודות ציון בחיים שיכולות להשתוות בעוצמה שלהן לאותו רגע בו אישה מגלה כי היא עומדת להפוך לאמא. מדובר באירוע משנה חיים ותחילתו של מסע מדהים מלא בשמחה, אבל גם רצוף בלא מעט אתגרים. אם מישהי קרובה לך הגיעה לנקודה הזו לאחרונה, סביר מאוד להניח שההתרגשות עכשיו בשיאה. המתנה המושלמת לרגל האירוע צריכה מצד אחד לחגוג את המעבר המשמעותי הזה בחיים ומצד שני, להעניק ליולדת מענה לאתגרים החדשים בחיים.  אלו כמה רעיונות יצירתיים למתנה שתציב את האמא הטרייה במרכז ועם משמעות ייחודית שתשמח ותרגש.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עגלה לילד

המדריך החיוני לבחירת העגלה המושלמת עבור הרך הנולד שלך

קבלת היילוד לחייך היא תקופה מרגשת ומשמחת. כהורה טרי, אתה רוצה להבטיח שכל היבט בחיי התינוק שלך יהיה מושלם, כולל בחירת העגלה המתאימה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מכריע לקבל החלטה. מדריך זה ידריך אותך דרך הגורמים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת עגלה עבור הקטן היקר שלך.

כך תכינו מחיות טבעיות לתינוקכם

אין אושר גדול יותר מתינוק חדש שמצטרף למשפחה. אם אתם זוג וזהו ילדכם הראשון האושר והשמחה כפולים ומכופלים, שכן זה הילד שהפך אתכם לזוג הורים