איך אדע שהמוסכניק לא עובד עלי ?

לצערינו הרב יש הרבה מוסכניקים המנצלים את חוסר ההבנה של חלקנו ברכבים ו"דוחפים" לנו סתם בעיות ותקלות כדי לנפח ולהגדיל את מחיר הטיפול.

בכתבה זאת ניתן לך מספר דגשים ופתרונות איך לדעת אם בחרתי במוסכניק הנכון או שיש לי בעיה ואני צריך להתייעץ עם מישהו מהתחום

5 סיבות למה לרשום את הילדים לחוג

קודם כל אנו מאמינים במסגרת וחוג לא משנה איזה וכמה פעמים בשבוע הוא מתקיים בהחלט מעניק את זה , בנוסף לכך הילדים לומדים להשתלב בסוגי

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

נעלי בובה

נעלי בובה: הסודות לשילוב מושלם בין נוחות לסגנון

שוטטתם פעם בסמטה ציורית, שבה כל הצצה לחלונות של בוטיקים מוזרים מגלה שורות על גבי שורות של נעלי בובה מקסימות? פלאים זעירים אלה, יותר מסתם הנעלה, הם עדות לאומנות המשלבת ללא מאמץ נוחות עם סגנון. בעולם שבו כפות רגלינו לוקחות אותנו למסעות אינסופיים, מציאת זוג נעלי הבובה המושלמות יכולה להרגיש כמו חשיפת אוצר חבוי, המשלב את יופיו של העיצוב עם האושר שבהליכה על עננים.

Perfect kids birthday party

כך תארגנו מסיבת יומולדת מושלמת לילד שלכם

יום הולדת מגיע פעם בשנה והוא חגיגה גדולה ונהדרת, ילדים מחכים ליום ההולדת שלהם בכיליון עיניים, מצפים בהתרגשות אינסופית למסיבה שתיערך לכבודם, שבה הם יהיו במרכז ויחגגו להם. כדי להבטיח יומולדת יוצא מן הכלל, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים כיצד תערכו לילדים שלכם יומולדת מהסרטים.

אמא

מאמא סטייל: כך תתלבשי בסטייל אחרי הלידה

"חופשת לידה" היא לא באמת חופשה אך עם זאת אין סיבה להסתגר בבית ובהחלט רצוי לצאת ולהתאוורר באוויר הפתוח להשוויץ בתינוק – איך תעשי זאת עם שמירה על לוק אופנתי וסטייל מוצלח? אנחנו כאן בכדי לנסוע לך לסייע באתגר.